Hvorfor Salgskompagniet?

Vi hedder Salgskompagniet, fordi salg er en forudsætning for alle organisationer. Når vi køber services, varer, oplevelser eller ideer, er tillid og meningsskabelse en forudsætning for succes.

Salgskompagniet hjælper dig, internt som eksternt, med at styrke tilliden til dit lederskab

Vi er stolte samarbejdspartnere med Dania Erhverv

I vores møde med mennesker og organisationer er vi ansvarlige for at skabe den tillid, der er en forudsætning for udvikling og eksekvering

Hos Salgskompagniet møder du ingen snuptags-løsninger, smarte konsulenter eller illusioner om ønsket adfærd, der aldrig bliver til virkelighed

Du møder derimod erfarne ledere og konsulenter, som du kan tillade dig at være i tvivl sammen med – og som på dette grundlag kan udstikke en retning der er velovervejet, realistisk og autentisk

Vores værdier

Vi er ærlige og siger hvad vi ser – ikke nødvendigvis hvad du ønsker at høre

Vi er resultatorienterede og fokuserer målrettet på at hjælpe mennesker med at præstere

Vi er praksisnære og i øjenhøjde – vi træner og udvikler mennesker

Troels Hansen
Stifter og direktør i Salgskompagniet.

Jeg indledte min professionelle karriere i Bravo Tours inden for salg, forretningsudvikling, idéudvikling og innovation og endte som direktør med ansvar for datterselskabet Sun Tours.
Jeg er ambitiøs og engageret i at skabe mening i organisationer – og via meningsfuldhed skabe unikke resultater for mine kunder og deres bundlinjer. Min facon er ydmyg, ærlig og anerkendende og jeg tror på, at det har afgørende betydning, hvordan virksomheders bundlinje bliver skabt.

TH@SALGSKOMPAGNIET.DK – 5337 3035

Linkedin profil

Jacob Falkenberg
Senior konsulent i Salgskompagniet

Jeg har gennem de sidste 10-15 år arbejdet med salg, salgsudvikling og organisationsudvikling. Og når man dykker ned under overfladen på det arbejde, handler det i høj grad om mennesker. For det er dem der leverer resultaterne på f.eks. en strategi eller forandring. 

Jeg har et stort fokus på at gøre tingene meget jordnære, konkrete og eksekverbare – så det ikke forbliver ved teori og flotte ord. Men omsat til konkret adfærd der rent faktisk kan udføres i en travl hverdag.

Min stil som rådgiver og underviser er baseret på at stille mange spørgsmål for at forstå, samtidig med jeg trækker på min mangeårige erfaring som f.eks. leder eller sælger.

JF@SALGSKOMPAGNIET.DK – 2060 5794

Linkedin profil

Mikael Munk
Stifter og partner i Salgskompagniet

Jeg har arbejdet siden 2006 som partner og direktør i eget konsulentbureau – og har beskæftiget mig med salg, ledelse og forretningsudvikling i mere end 22 år.

Jeg er dedikeret og engageret i at skabe balance mellem medarbejderes trivsel og virksomhedens bundlinje. Jeg har en stærk kommerciel sans og er vedholdende og resultatorienteret på mine kunders vegne. Min facon er ærlig og reesourceorienteret og jeg brænder for at udvikle medarbejdere på alle organisatoriske niveauer. 

MM@SALGKOMPAGNIET.DK – 2711 2370

Linkedin profil

Jan Lockhart

Associeret Partner i Salgskompagniet

De sidste 3 årtier har jeg, næsten uafbrudt, arbejdet indenfor den danske og internationale rejsebranche, primært på øverste ledelsesniveau. Udover rejsebranchen har jeg erfaring fra den professionelle sportsbranche, baseret på en periode som CEO i Brøndby IF A/S. Jeg har omfattende, praktisk erfaring med at lede virksomheder i både med- og modgang og kender alt til de forbundne, ledelsesmæssige udfordringer. Mine styrker ligger særligt indenfor kommerciel drift, strategi og forretningsudvikling og min facon kan bedst betegnes som autentisk, ærlig og direkte.

JL@SALGSKOMPAGNIET.DK – 6120 9098

Linkedin profil

BRAIN BOARD

Kasper dé Choen

MARKEDSCHEF
Købstædernes Forsikring

Peder Hornshøj

ADM. DIREKTØR, STIFTER

Bravo Tours

Martin Bloch

HEAD OF GLOBAL TRAINING
Bang & Olufsen

Sidsel Jess

EKSTERN LEKTOR & UNDERVISER
Copenhagen Business School

Torben Nyehuus

Kundechef
Krone Kapital

Thomas Haurum

Stifter & Partner
WeMarket A/S & Sindico A/S

Albert Funder

Bestyrelsesformand & Partner
Spring Family