Formål
At skabe en salgsorganisation, hvor ledelse, mindset og salgsadfærd er proaktiv, systematisk og kundevendt – og hvor medarbejdere tager ansvar for salget, ikke kun eksekverer det.
Deltagerens udbytte
Virksomhedens udbytte
Indhold (fordelt på 5 dage)
Dag 1 – Fundamentet for den proaktive salgsorganisation
Dag 2 – Proaktiv adfærd i salg
Dag 3 – Kunder, behov og værdi
Dag 4 – Pipeline og salgsledelse
Dag 5 – Eksekvering og forankring
Varighed
Kurset varer 5 dage
Virksomheden kan selv vælge intervallerne mellem modulerne (f.eks. én dag hver 2. uge), så læring og implementering kan tilpasses daglig drift og salgsindsatser.
Mulighed for tilkøb af individuel salgsledersparring og opfølgning på KPI’er.
Metode
Er du interesseret i kurset eller har du nogle spørgsmål?
Så er du velkommen til at kontakte os herunder. Ellers er du mere end velkommen til at ringe.
Vi ser frem til at høre fra dig.