Brain Board

Hos Salgskompagniet har vi sammensat et yderst kompetent Brain Board.

Medlemmerne er Peder Hornshøj (Bravo Tours), Kasper dé Choen (Codan/Privatsikring), Martin Bloch (Bang & Olufsen) Sidsel Jess (CBS),Torben Nyehuus (Krone Kapital/Dansk Golf Union) & Thomas Haurum (WeMarket & Sindico Group)

Salgskompagniets Brain Board fungerer som tænketank, idegenerator og intern sparringspartner, hvis formål er til stadighed at udfordre og udvikle os – til gavn for vores kunder.

Hvorfor Brain Board?

Det simple svar er ydmyghed og ambitiøsitet! At blive lukket ind i maskinrummet; i udviklingen af virksomheder, organisationer og andre menneskers hjerteblod kræver ydmyghed og konstant opdaterede kompetencer og færdigheder.

Det er det vores Brain Board sikrer os – og vi er stolte af, at disse femkapiciteter stiler deres ekspertise til rådighed for os!

Martin Bloch
Head Of Global Training – Bang & Olufsen

Martin har de sidste 16 år arbejdet med udvikling af koncepter indenfor træning, læring og udvikling af mennesker.

Med en fortid I Pandora som global direktør for træning og udvikling har Martins evne til at formulere udviklingsstrategier, og eksekvere disse, i dag bragt ham til Bang & Olufsen, hvor han indtager en central placering i den hæderkronede virksomheds strategi.

Martin er bl.a. uddannet på NLP instituttet og udover stærke kommunikationsevner og international forretningsforståelse, bidrager han til Salgskompagniet med en skæv og ukonventionel vinkel ved nye tiltag og udfordringer på et komplekst område.

Sidsel Jess
Udviklingschef – Bruun & Partnere – Ekstern lektor & underviser CBS

Sidsel er uddannet cand.merc. i strategi, organisation og ledelse fra CBS, hvor hun i dag er ansat som ekstern lektor og underviser i employer branding. Gennem de sidste 9 år har Sidsel arbejdet som employer branding specialist og har hjulpet adskillelige brancheorganisationer, virksomheder og uddannelsesorganisationer med at styrke deres brand og tiltrække de rigtige medlemmer, studerende og medarbejdere.

Sidsel tilfører Salgskompagniet kvalitet og validitet samt et yderligere teoretisk og analytisk fundament.

Peder Hornshøj
Adm. Direktør, Stifter Bravo Tours – Koncernchef TravelCoNordic

Idemanden og initiativtageren bag Bravo Tours.
Efter 15 år i chefstillinger i branchen startede han i 1998 Bravo Tours: Han så et hul i markedet, hvor han satsede på kvalitetsrejser til gode priser – med danske rejseledere.

Peder Hornshøj er i dag også koncernchef for Bravo Tours søsterselskaber i Norden.

Peder bidrager til Salgskompagniet med international ledelseserfaring, entrepreneurship, et globalt netværk og ejerledererfaring.

Kasper dé Choen
Partnerdirektør Privatsikring og Codan Forsikring

Kasper er overordnet ansvarlig for alle strategiske pengeinstitutsamarbejder i Codan og Privatsikring. Kasper har de sidste 12 år gjort lynkarriere i den finansielle sektor, som salgschef, teamleder, partner Manager og forsikringsrådgiver. Kasper er certificeret DISC instruktør og har via relationsopbygning, strategisk sparring & ledelsescoaching opnået bemærkelsværdige salg og performance resultater i den finansielle sektor.

Kaspers bidrager til Salgskompagniet med bred og specifik erfaring fra den finansielle sektor samt stor formidlingsevne.

Torben Nyehuus
Kundechef  – Krone Kapital & frivillig hos Dansk Golf Union.

Torben har de sidste 20 år arbejdet i den finansielle sektor, i Jyske Bank/Finans, Mercedes Benz Finans og nu som Kundechef i Krone Kapital.

Torben arbejder sideløbende med de største danske golftalenter. Et arbejde der har resulteret i VM titel for hold og flere EM medaljer. .

Torben har en unik indsigt i sportens verden, og det at arbejde med talent, performance og elite idræt på højeste niveau. Torben tilføjer Salgskompagniet en spidskompetence indenfor metal træning, talent udvikling og performance på højeste niveau.

Thomas Haurum
Stifter WeMarket A/S – Partner i Sindico Group & Iværksætter

Thomas er stifter af WeMarket, et digitalt marketing bureau, som har specialiseret sig i marketing på alle gængse platforme.

WeMarkets slogan er – 0% bullshit og 100% effekt.

Thomas har siden 2012 siddet i bestyrelse eller direktion i 14 virksomheder. Thomas har registreret ejerskaber af i alt 46 danske selskaber, hvilket gør, at han er i top 0,1 procent af de erhvervsfolk, der ejer flest danske virksomheder.

Thomas er en markant digital profil, der med sit daglige virke i WeMarket sikrer Salgskompagniet en stærk digital forankring i vores bestræbelser på at træne og udvikle mennesker.

Thomas evner at omsætte digital viden til udbytte og praksisnær læring.

Med 0% bullshit og 100% effekt – Er Thomas den helt rigtige digitale profil til Salgskompagniet